Doritos, trans fenomenle reklam anlaşmalarını sonlandırdı

T24 Dış Haberler

Doritos, şiddet ve pedofili hakkında yaptığı olumsuz paylaşımların ardından transseksüel bir fenomenle bağlarını kesti.

İspanya’da şarkıcı ve oyuncu olan Samantha Hudson‘un yaklaşık 370 bin Instagram takipçisi var ve markanın sosyal medya kampanyasının bir parçası olarak yer alıyordu. Doritos yaptığı açıklamada Hudson’ın sosyal medya paylaşımlarını kınadı.

Amerikan gıda devi Pepsico’nun sahibi olduğu Doritos, fenomenle ilişkisini sonlandırdığını duyurdu.

Şirket yaptığı açıklamada, “Kampanya başladıktan sonra Samantha’nın 2015 yılı civarında silinen tweet’lerinden haberdar olduk. Şiddeti veya her türlü cinsiyetçiliği teşvik eden kelime veya eylemleri şiddetle kınıyoruz” dedi. 

Rolling Stone’un bir raporuna göre Hudson, ergenlik çağındaki tecavüz kurbanlarıyla ilgili alaycı mesajlar yayınladı. Şu anda 24 yaşında olan Hudson, daha sonra gönderiler için özür diledi ve bunları “barbarlık” ve “kara mizah” olarak nitelendirdi.
 
Gönderiler silinmiş olsa da ekran görüntüleri internette dolaşmaya devam ediyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir